Scratch

Ülsanne 1
Avasta, mida saab teha keskkonnas Scratch aadressil https://scratch.mit.edu/.
Uuri näidet ja proovi ka ise kass liikuma panna. Proovi kassi liikumisega joonistada ekraanile erinevaid kujundeid.

Ülesanne 2
Tutvu Scratchi kasutusjuhendiga veebilehel http://scratch.ttu.ee/Scratch/Juhend/Scr_juhend.html ja katseta kassi taustaks lava lisamist. Kui aega jääb, täienda programmi.
Räägi kaaslastele, mida tegid ja kuidas see õnnestus.

Ülesanne 3
Joonista Scratchis ringrada. Seejärel vali sobiv sprait ning loo mäng, kus spraidi liikumist saab ringrajal juhtida. Peata mäng, kui sprait rajalt välja sõidab. Mängu tegemisel on abiks järgmised ekraanivideod.

Ülesanne 4
Loo ennast ja oma huvialasid tutvustav esitlus keskkonnas Scratch.

Ülesanne 5
Uuri pildilt programmi koodi. Mis sa arvad, mida see programm teeb? Mida teeb kass? Mida teeb baleriin? Katseta ka ise sarnase teatrietenduse tegemist. Kui hätta jääd, saad vaadata selle koodi loomist ja katsetamist ekraanivideost (7 minutit).

Lisaülesanne kiirematele

Tutvu Scratchi kasutusjuhendiga veebilehel http://scratch.ttu.ee/Scratch/Juhend/Scr_juhend.html. Loo selle programmiga midagi vahvat!